You raise me up!

Idag känner jag mig bättre, känner mig inte lika illa till mods!
Jag startade dagen med spinningpass, och sen pratade jag med två fina människor som jobbade där lite om min uttagning och så, och sen att jag kan få bli värd som jag ville i alla fall! :) Det känns faktiskt bra att ha pratat lite, känns skönt att få ventilera ut sina känslor. De är så rara, de vill verkligen ingenting illa!
Så idag mår jag bättre!

Och jag har än en gång alla mina älskade att tacka som lyfter upp mig och ger mig en knuff i rätt riktning! Det är jag jäkla tacksam för ska ni veta, kärlek till er! <3


Annars så vart det en supergod frukost efter spinningen, sen mötte jag Maja på friskis för ett medelpass som var härligt, jag kände ren glädje! Mycket tack vare Majas närvaro, den tjejen sprider glädje med sitt leende! Sen vart det en hel del snack, lunch och en del shopping på Tuna med Maja innan vi traskade tillbaka till stan och sedan vidare hem till sitt! Känns som att det var precis vad jag hade råd med och så! Och nu sitter jag här i soffan, lite trött men rätt glad! David och jag ska ha en taco och idolkväll, det ser jag fram emot! :) Dundermysigt! 

Imorgon skriver jag högskoleprovet och David ska jobba, men sen vet jag inte vad kvällen bjussar på! Vi får helt enkelt se!
Ha en fin helg folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0