LEDIIIG! :)

Torsdag idag och jag är ledig efter sex dagars stängning och jag ska inte sticka under stolen med att det känns riktigtriktigt skönt! :) 

Har bakat kanelbullar, kört en maskin med tvätt och städat! Och så har jag varit och handlat med min fina vän Anna som är så snäll och låter mig hänga på! :) Nu är jag redo för en mys helg med mina vänner!

Ikväll efter lite träning tänker jag faktiskt hämta kinamat till mig och min David för det tycker jag att jag är värd efter idag, eller ah, kanske snarare för att jag är lat och inte orkar laga mat! Men David lät glad åt mitt förslag så det får bli så idag! :) 

Nåväl, nu ska jag putsa på det sista, packa träningsväskan och dra ner på stan för att inhandla lite smink och sånt billigt skit som jag typ måste ha! 

Ta hand om er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0