Kravlös jogg!

Imorse vaknade jag i vanlig ordning när Davids helt hysteriska väckarklocka ringde, eller väckarklockor kanske jag ska skriva! Och jag srog mig till soffan och var i valet och kvalet i om hurvida jag skulle ta mig en joggingrunda eller kanske gymma, eller rentav hoppa bägge delarna och bara köra lite gym och core kanske vid lunchen? Jag har alltså inte joggat sen i augusti, och jag har våndats över detta..
Det slutade hur som helst med att jag laddade och kom iväg, på en lättsam, behaglig och helt underbar runda i perfekt väder! Och jag hoppas att nästa runda bjuder mig på mer av detta för jag vart helt fylld med energi!
Lunchen bjöd mig på lite härligt svettig core! :)

Nåväl, jag handlade en liten jultidning med mig hem som jag bara hunnit bläddre igenom lite snabbt men som jag tänkte gotta mig mer i på torsdag när jag är ledig igen! :)

Såhär på kvällen var jag på friskisträffen för att få bli värd, det var skojjigt! Känns som det kommer bli roligt värre det där! :) 

Men nu ska jag ta och sova lite snart!
Ta hand om er!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0